چگونه بفهمیم که یک مرد دروغ می گوید؟

هر مردی در مورد چیزهای مهم به شما دروغ نمی گوید، دروغ گفتن در مورد چیزهای کوچک می تواند بدترین جرمی باشد که او مرتکب آن شده است. اما عده‌ای هستند که ذاتاً ناصادق هستند و نمی‌توانند در هر لحظه شما را فریب دهند. چنین روابطی به یک دروغ محض تبدیل می شود. در حالی که در وهله اول ردیابی یک دروغگو تقریبا غیرممکن است، برخی از علائم هشداردهنده عدم صداقت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

چگونه بفهمیم که یک مرد دروغ می گوید؟

به گزارش زنهار، 1. او وارد جزئیات نمی شود.

اکثر پسرها تمایل دارند متوجه شوند که وقتی دروغ می گویند، معتقدند که بهتر است کمتر بگوییم تا بیشتر. اما در واقعیت، این نبود جزئیات است که باعث می‌شود انسان در صحت شنیده‌ها تردید کند.

اگر دروغ می گوید، تا حد امکان کم حرف می زند و سعی می کند در جزئیات غرق نشود. راستش بخشی از آن به شخصیت او بستگی دارد . اگر او ساکت و محتاط است و معمولاً وارد جزئیات نمی شود، تصور نکنید که او همیشه دروغ می گوید. اما اگر مردی که معمولاً مردی است طولانی صحبت نمی کند، احتمالاً دلیلی وجود دارد. به احتمال زیاد، او یا دروغ می گوید یا چیزی را از دست می دهد.

2. تکراری است

چگونه می توانید بفهمید که مردی به شما دروغ می گوید؟ خیلی از بچه ها سعی می کنند مختصر صحبت کنند. چیزی را یک بار می گویند و نیازی به تکرار آن احساس نمی کنند. وقتی یک مرد دروغ می گوید، این می تواند تغییر کند.

اگر او سعی می کند شما را به یک دروغ باور کند، به این امید که تکرار شما را متقاعد کند به گفتن آن ادامه می دهد. این رفتار برای اکثر پسرها کمی غیرعادی است که باعث ایجاد شک می شود.

3. تاریخ مدام در حال تغییر است

اگر او همان داستان را ادامه داد، به دقت توجه کنید تا ببینید آیا جزئیاتی تغییر کرده است یا خیر. نکته این است که دروغ گفتن به خلاقیت نیاز دارد زیرا شما صرفاً وقایعی را که واقعاً اتفاق افتاده بازگو نمی کنید. این می تواند حفظ ثبات را دشوار کند. حتی تغییرات کوچک در داستان می تواند به شما بگوید که او دروغ می گوید.

4. لبخند او متفاوت به نظر می رسد

من فکر می کنم همه ما می دانیم که هر لبخند معنای یکسانی ندارد. اگر او را به خوبی می شناسید، باید بدانید که وقتی واقعاً خوشحال است، لبخند او چگونه به نظر می رسد. این لبخند احتمالاً با پوزخند یا لبخند عصبی که او برای پنهان کردن دروغ می‌زند متفاوت است.

ممکن است این یک تفاوت ظریف باشد، اما اکثر مردان لبخندی حیله گرانه و فریبنده دارند که به طور تصادفی هنگام دروغ گفتن نشان می دهند.

5. او به دنبال نجات است

دروغ کمی شبیه جنایت است. اکثر بچه ها بهتر از اینکه بعد از یک نمایش روی صحنه بچرخند می دانند. وقتی مردی دروغ می گوید، تمام تلاشش را می کند تا از این موقعیت خلاص شود. گاهی اوقات این به معنای تغییر موضوع است، اما همچنین می تواند به معنای ترک اتاق بعد از دروغ گفتن باشد. مراقب افرادی باشید که می خواهند فرار کنند زیرا ممکن است ناصادق باشند.

6. عدم تماس چشمی

اگر در گوگل سرچ کنید متوجه می شوید که پشت آن علم نهفته است. افرادی که می دانند دروغ می گویند معمولا سعی می کنند از تماس چشمی خودداری کنند. باز هم، این ممکن است به شخص بستگی داشته باشد، اما اگر او معمولاً با شما تماس چشمی برقرار می کند و اکنون دائماً به دور نگاه می کند و گم می شود، معمولاً دلیلش این نیست.

7. او اصرار دارد که دروغ نمی گوید.

وقتی مردی مرتباً عبارت “دروغ نمی گویم” را می گوید، معمولاً نشانه این است که او قطعاً دروغ می گوید. این نشانه دیگری است که او بیش از حد تلاش می کند تا شما را در مورد چیزی متقاعد کند. این یک مورد کلاسیک از جبران بیش از حد است.

8. تقصیر شماست که حرفش را باور نکردید.

مردانی که عادت به دروغ گفتن ماهرانه دارند از هم جدا می شوند. اغلب آنها سعی می کنند شما را متقاعد کنند و شما را بد جلوه دهند زیرا شما او را باور ندارید.

به خاطر داشته باشید که معمولاً این مردان جسور و با اعتماد به نفس هستند که این کار را انجام می دهند. شما آن مرد را می شناسید، او سعی می کند بی گناه رفتار کند در حالی که در واقع دروغ را دو چندان می کند، کاری که افرادی که حقیقت را می گویند معمولاً انجام نمی دهند.

9. او اغلب دست و پا می زند و گیج می شود

همانطور که قبلا اشاره کردم، دروغ گفتن نیاز به خلاقیت دارد. گاهی اوقات این بدان معنی است که او وقتی به شما دروغ می گوید متوقف می شود و شروع می کند.

او ممکن است بخندد و صدایش را بلند کند در حالی که سعی می کند به این فکر کند که بعداً چه بگوید. این معمولاً وقتی حقیقت را تکرار می کنید مشکلی نیست. البته اگر او یک دروغگوی ورزیده باشد، بدون مکث زیاد یا لکنت عصبی قادر به انجام این کار خواهد بود. اما برای بقیه ما، مکث ها می تواند نشانه ای از این باشد که کاملاً صادق نیستیم.

10. از سؤالات مستقیم اجتناب می کند

تنها کاری که مردان اغلب در چنین شرایطی انجام می دهند این است که از سوالات مستقیم خودداری کنند. آنها حتی سعی می کنند از سؤالات ساده طفره بروند، زمانی که سعی می کنند از دروغگویی فرار کنند. آنها هرگز با شما صادق نخواهند بود.

آنها با سؤال دیگری به سؤال پاسخ می دهند یا سعی می کنند سؤال شما را دوباره بیان کنند. وقتی می گویم هر مشکلی در پاسخ دادن به یک سوال مستقیم، به من اعتماد کنید، نشانه این است که آن مرد به شما دروغ می گوید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار